Jaki wybrać niedrogi gadżet reklamowy?

Jaki wybrać niedrogi gadżet reklamowy?

Produkty promocyjne są często rozdawane w ramach kampanii marketingowych wielu firm.

Gadżety reklamowe oznaczają, że nazwa oraz logo twojej firmy są bardziej rozpoznawalne na szerszą skalę. Wybierając przydatne artykuły, takie jak długopisy, torby czy kubki, możesz zapewnić, że twoja marka będzie widoczna na co dzień, a wybrany przez ciebie produkt promocyjny stanie się chodzącą reklamą, którą zobaczy szerokie grono odbiorców.

Jaki wybrać niedrogi gadżet reklamowy?

Czy breloczki reklamowe sprawdzą się w kampaniach marketingowych?

Popularnymi i niedrogimi gadżetami reklamowymi są artykuły biurowe, mogą to być podkładki pod mysz komputerową, karteczki samoprzylepne, długopisy, ołówki, notatniki, kubki, kalendarze, zegary czy kalkulatory. Niedrogim gadżetem promocyjnym mogą być również podkładki pod szklanki wykonane z papieru, korka, drewna, tworzywa czy materiałów pochodzących z recyklingu. Na tego typu artykułach można nanosić nadruki z logo i nazwą firmy, jak również hasłem reklamowym czy danymi kontaktowymi.

Filiżanki oraz kubki herbaty i kawy są niemal koniecznością w każdym domu i biurze, można je zmienić w praktyczny gadżet reklamowy dodając logo i nazwę firmy. Kubki znajdziemy w różnych modelach, kolorach i pojemnościach, mogą to być naczynia porcelanowe, lub praktyczne kubki podróżne z przykrywką, bidony i butelki wielokrotnego użytku, w których można zabrać ulubiony napój do pracy. Jeśli chcemy mieć dużą powierzchnię do wykonania nadruku, dobrym pomysłem będą koszulki, parasole, plecaki i torby n zakupy, które z pewnością będą często używane.

Idealnym produktem promocyjnym o przystępnych kosztach mogą być breloczki reklamowe. Brelok może nie wydawać się szczególnie interesującym prezentem, jest to dość powszechna forma marketingu z użyciem towarów, która utrudnia wyróżnienie się na tle innych firm. Często trudno jest wywrzeć duży wpływ za pomocą breloczka, w końcu to tylko mały przedmiot, który przyczepiasz do kluczy. Jeśli jednak spojrzysz na to inaczej, znajdziesz szereg breloków, które mają dodatkowe zastosowanie, jak latarka, otwieracz do butelek, miarka, dzięki czemu są o wiele bardziej użytecznym gadżetem reklamowym, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.